RACING PORTAL

Nemzetközi lóversenymagazin a turf legfénylőbb csillagaival

Visszavonul a hercegnő

Szögre akasztja lovaglócsizmáit a Melbourne Cup egyetlen női bajnoka.

31786c29-ffee-4843-a1fa-54e030d97640_1200x800.jpg

A már jó pár éve trénerként is dolgozó Michelle Payne bejelentette: felhagy a versenylovaglással!

A 38 éves ikon történelmi győzelméről itt írtunkitt pedig a róla készült film kapcsán értekeztünk.

A 23 év alatt 772 győztest lovagló hölgy így beszélt a búcsú kapcsán:

Visszaadtam a licenszemet, így számomra tényleg ennyi volt. Nehéz döntés volt, és nyilvánvalóan sok időbe telt, mire meghoztam ezt. De megvalósítottam a legnagyobb álmomat, hogy megnyerjem a Melbourne Cupot. Nagyon élveztem, és nyilvánvalóan szerettem a lovaglás versenyzői oldalát, és azt, hogy közvetlen kapcsolatban voltam a lóval.”

Mostantól azonban 100%-ban a képzésre fordítja minden figyelmét.

Bátyjával Patrickkal alkot majd egy tréneri duót (amihez később Andrew is csatlakozhat).

Pályafutására visszagondolva Payne háláját fejezte ki a családja támogatásáért és útmutatásáért.

Első győzelmét 15 évesen aratta egy Reigning nevű lovon édesapja, Paddy Payne Snr. számára.

Most Payne célja, hogy edzőként is a sportág legmagasabb szintjére jusson.

Kép: @betr_au X

süti beállítások módosítása