RACING PORTAL

Nemzetközi lóversenymagazin a turf legfénylőbb csillagaival

Újra nyeregben

A már évek óta trénerlicensszel (is) rendelkező Michelle Payne ismét zsokélicenszet kért és kapott a Racing Victoriától.

michellepayneal660x380rp.jpg

A 36 éves legenda ez elmúlt szezonban mindösszesen 12 lovaglást vállalt és amiatt külön kérelmet kellett beadnia, hiszen a szabályok szerint a minimum lovaglás 24.

"Nagyon keményen dolgoztam a színfalak mögött, vásároltam-eladtam azaz megújítottam az istállót. Szerencsére megengedték, hogy megújítsam a licenszemet, így már alig várom az új szezont, amelynek 26 lóval kezdek neki. Nagyjából a fele hároméves. Nagyon nehéz trenírozni és lovagolni egyaránt, hiszen sokat kell edzenem, hogy fizikálisan megfelelő formában legyek ahhoz a szinthez, ahol jól érezem magam ha versenyzek."

Noha Payne hajthatatlanul kitart amellett, hogy a lovaglás továbbra is szenvedély, tisztában van vele, hogy a nyeregben töltött napjai meg vannak számlálva.

Míg tudom csinálni addig szeretném élvezni, mert tudom, hogy egyszer eljön majd az a nap. Jelenleg nincs jobb érzés mint lovagolni és nyerni egy olyan lovon amelyet én trenírozok. Azt reméltem, hogy 28 évesen visszavonulok és családot alapítok, de még mindig itt vagyok, igaz ha ezt tettem volna, akkor nem nyertem volna meg a Melbourne Kupát, mert 30 éves voltam, amikor ez sikerültHa eljön a visszavonulás ideje, azt hiszem azt tudni fogom."

Kép: Racing Photos

süti beállítások módosítása