RACING PORTAL

Nemzetközi lóversenymagazin a turf legfénylőbb csillagaival

Dettori nagy napja

Most nem a lóversenypályán. 

e44rrqx8.jpg

Igaz, hogy ma öt lovaglást vállat a newmarketi versenynapon, közte a Gr1-es July Cupban, de nagy izgalommal várja a holnap esti foci eb döntőjét. 

Lehet, hogy Frankie Dettori élete nagy részét Angliában töltötte, de biztosan nem szurkol mindkét oldalnak, amikor Olaszország Angliával találkozik a vasárnapi Európa-bajnoki döntőben.

A zsoké, lányával és kollégájával, Andrea Atzenivel a döntőnek is helyt adó Wembley-ben lelátóján figyelte, ahogy szülőhazája tizenegyesekkel verte Spanyolországot a keddi elődöntőben. De nem lesz Londonban, hogy élőben élvezze a döntőt, ugyanis Dettori, akit elődöntőjük után a hangos olasz rajongók között videóztak le, "elrejtőzik", és a tévében nézi a meccset.

"Addig néztem a mérkőzést, amíg Anglia megkapta a fantom-tizenegyest, és úgy döntöttem, hogy lefekszem. De nem remélhettünk volna ennél jobb döntőt." - mondta az olasz "nagykövet".

Dettori, aki Milánóban született és 1985-ben tinédzserként költözött a Newmarketbe így folytatta:

"Elvittem Andreát és a lányomat az elődöntőre. Ez egy hullámvasút volt. Úgy éreztem, mintha hetet lovagoltam volna Ascotban. Úgy gondolom, hogy a döntő nagyon szoros lesz, de Angliának van némi előnye, hogy  60 000 ember szurkoló támogatja, ezért nehéz meccs lesz Olaszország számára. Úgy döntöttem, néhány napra elviszem a feleségemet, és nem vettem észre, hogy a döntővel azonos napra esik az utazás. Talán így lesz jó, hátha megvernek minket. Elrejtőzöm és megnézem a tv-ben egyedül."

Ahogy egész Magyarország Marco Rossi miatt Olaszországnak szurkol majd holnap este, így vélhetően Frankie rajongói is - az angolok kivételével természetesen - mind a Squadra Azzurát támogatják. 

Talabér Zoltán 

süti beállítások módosítása