RACING PORTAL

Nemzetközi lóversenymagazin a turf legfénylőbb csillagaival

Már csak kettő

Ha Chris Wallerék tartják magukat az eredeti tervekhez már csak kétszer láthatjuk pályán a királynőt.

winxxxi.jpg

Winx, Winx, Winx és harmincegyedjére is Winx. Street Cry lánya hajnaltól hivatalosan is minden idők legsikeresebb versenylova.  Senkinek nincs 23 G1-es győzelme a lóverseny-történelemben csak neki. Még kétszer láthatjuk utánozhatatlan produkcióit. Március 23-án a George Ryder Stakes-ben, majd április 13-án a Queen Elizabeth Stakes-ben. Fájó búcsú lesz az egyszer biztos.

A Racing Australia facebook csoportban egy rajongó arról ír, hogy Hay List és a ma Winx mögött már ötödjére második Happy Clapper milyen rosszkor születtek, hiszen mindketten kiváló versenylovak, de eltörpültek Black Caviar és Winx mögött.

Patric Webster Happy Clapper trénere azt mondta: hiába vezetett utcahosszal legjobb idomítottja, ő bizony csak Winx-et és Hugh Bowman-t nézte.

"50 éve vagyok a szakmában. Több ezer versenyben vettem részt vagy láttam. Pontosan látom és tudom, hogy mikor mi történik. 600-nál, mikor megláttam Hughie könyökét már tudtam: Winx csak játszadozott velünk.

Ha nem fáradt el nagyon, két hét múlva az All-Star Mile-ben, Flemingtonban futunk."  - mondta Webster.

Ennek ellenére, amikor éppen nyilatkozott a televíziónak Chris Waller lépett oda hozzá és átölelte. Nem úgy nézett ki, mintha a kamerának játszottak volna.  Nem csak a 14,831 helyszíni néző könnyezte meg ezt a jelenetet.

Kép: Thevalley twitter

süti beállítások módosítása